LinkedIn toont vanaf nu ook gesponsorde updates

-

LinkedIn gesponsorde updatesNa Facebook en Twitter komt nu ook LinkedIn met gesponsorde status updates. LinkedIn wilt hiermee een nieuwe vorm van reclame aanbieden aan alle adverteerders om zo een breder publiek aan te spreken.

Alle LinkedIn gebruikers krijgen vanaf nu commerciële status updates te zien van adverteerders op de startpagina in de berichtenstroom. De advertenties zijn ook zichtbaar op mobiele apparaten en tablets.

Adverteerders kunnen targeting reclame advertenties aanmaken op basis van leeftijd, vaardigheden, geslacht en lidmaatschap van een groep en met de keuze om te betalen op basis van CPM of CPC. LinkedIn wilt hiermee de competitie aan gaan met andere social media websites waaronder Facebook.

Het is een feit dat met gesponsorde updates een breder publiek bereikt wordt met een hogere CTR dan de zogenaamde Sidebar Ads. Ik denk dat bedrijven hier dan ook massaal gebruik van gaan maken.

Meer info over de gesponsorde updates vind je op de blog van LinkedIn.

Geld Verdienen
Reageer

x
Blijf Up-To-Date!
  • Gratis SEO Handleiding E-book
  • Waardevolle Internet Marketing Tips
  • Mis geen interessante artikelen

Schrijf je hieronder in!